Tennessee Car Forums at TennSpeed banner
1 - 20 of 48 Posts

·
Registered
Joined
·
595 Posts
Discussion Starter · #1 ·
i was thinkin today..
nostradamus(sp) apparently predicted all that shit that has come true right?.
well he apparently said that the world would end in 2012 or somethin..
if the black hole sucks everything up (i heard it would take 4 years or some shit like that)then it would be 2012..
he also said it would be like december or somethin..(closer to 4 years from now..)
i also heard he said that a leader would come to power and rule for 3 years with everyone lovin him.. then he'd turn on us and take over the whole world..
who has enough time to do that?...(rhymes with osama)and we all no it wouldnt be mccain cuz his ass most likely wouldnt be alive in 3 years lol
idk.. its just some thoughts ive been havin
 

·
OG founder
Joined
·
5,386 Posts
McCain not living for 3 years?
If Obama becomes president... He will be killed. Sad but true.

Yeah I been thinking about that stuff too. pretty crazy
 

·
Registered
Joined
·
595 Posts
Discussion Starter · #4 ·
StatixNWH said:
lholy fuck man, lay off the drugs....seriously.

I repeat: THERE WILL BE NO BLACK HOLE......
im tryin but it doesn't seem to be workin..
i really dont do em that often.. just weekends most of the time.
 

·
Vin-Auto Rotary
Joined
·
10,163 Posts
AMERICA!!!!!!! FUCK YEAH!!!!!
 

·
Registered
Joined
·
763 Posts
yes..

nostradamus predicted it...as well as the mayans..their calender ends december 2012. Coincidence?Too early to tell. As far as this ruler, I dont think it matters who we get for president. We're fucked.
 

·
Registered
Joined
·
595 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Jose-Aka-Pedro said:
McCain not living for 3 years?
If Obama becomes president... He will be killed. Sad but true.

Yeah I been thinking about that stuff too. pretty crazy
i agree with the obama being assassinated theory too
 

·
Registered
Joined
·
595 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Re: yes..

hobbitman said:
nostradamus predicted it...as well as the mayans..their calender ends december 2012. Coincidence?Too early to tell. As far as this ruler, I dont think it matters who we get for president. We're fucked.
lol yea
thats why im livin it up now so i wont look back at my life when im dyin and think to myself "self.. u havent lived "
 

·
Dip time
Joined
·
10,395 Posts
I cannot wait till 2012 rolls around.....then 2013...2014...2015

People have been speculating the end of the world since the beginning of time. Its ALWAYS about to end in someones eyes, in someones predictions....If your religious, then you wont care and wont believe it, because it says it will sneak in like a fox, nobody will be expecting it.
 

·
Vin-Auto Rotary
Joined
·
10,163 Posts
Y2K is real bro.....like all them performance shops popping up in the sticks :roll: AMERICA!!!!!! FUCK YEAH!!!!
 

·
Registered
Joined
·
595 Posts
Discussion Starter · #11 ·
StatixNWH said:
I cannot wait till 2012 rolls around.....then 2013...2014...2015

People have been speculating the end of the world since the beginning of time. Its ALWAYS about to end in someones eyes, in someones predictions....If your religious, then you wont care and wont believe it, because it says it will sneak in like a fox, nobody will be expecting it.
yea but. im not that religious so im not really gonna beleive nothin til i learn enough about it..
im not sayin i beleive everything i say on here.. im just statin thoughts
 

·
Registered
Joined
·
2,527 Posts
dude seriously?

this is dumber than y2k just because you lived through y2k

there is no black hole crap

the rise of a man in power that everyone loves, i assume you are refering to the"anti christ" in revelation in the bible?

if you are and you believe in the bible then you should know that most of Revelation has already happened

and the apocolytic writing style of John used images numbers and symbols to talk to Christians about Rome

The antichrist in Revelations is Rome not Obama, Hitler, or anyone else

assuming you believe in God and the Bible lol
 

·
Registered
Joined
·
2,527 Posts
i just said that because of the whole man rising to power for so many years that everyone would love and then he would turn on us

because that is usually associated with the antichrist and the Bible
 

·
Dip time
Joined
·
10,395 Posts
remember year 2000? remember how everyone KNEW power was going to go out, it was INEVITABLE, it WAS going to happen....or hell, year 2000 (omg a new millenium, the world has GOT to end) Nostradomus also was wrong about alot of things, and the myans calendar ended....big whooptie do, maybe they just ran out of papyrus to write on. The planets are suppose to line up in 2012....so what, what does that have ANYTHING to do with the end of the world? what would that cause to make the world end? nothing....be logical here, it means nothing except the planets are lined up, nothing more.
 

·
Registered
Joined
·
595 Posts
Discussion Starter · #16 ·
Daniel15mtsu said:
i just said that because of the whole man rising to power for so many years that everyone would love and then he would turn on us

because that is usually associated with the antichrist and the Bible
o0..
welldamn
 

·
Registered
Joined
·
595 Posts
Discussion Starter · #17 ·
StatixNWH said:
remember year 2000? remember how everyone KNEW power was going to go out, it was INEVITABLE, it WAS going to happen....or hell, year 2000 (omg a new millenium, the world has GOT to end) Nostradomus also was wrong about alot of things, and the myans calendar ended....big whooptie do, maybe they just ran out of papyrus to write on. The planets are suppose to line up in 2012....so what, what does that have ANYTHING to do with the end of the world? what would that cause to make the world end? nothing....be logical here, it means nothing except the planets are lined up, nothing more.
maybe it has some scientific thing where the sublight bein blocked messes shit up..
idk

all im sayin is.. we need to live it up now
cuz even if the world doesnt end.. we'll haved lived good thinkin it was.
 

·
Registered
Joined
·
2,527 Posts
StatixNWH said:
I cannot wait till 2012 rolls around.....then 2013...2014...2015

People have been speculating the end of the world since the beginning of time. Its ALWAYS about to end in someones eyes, in someones predictions....If your religious, then you wont care and wont believe it, because it says it will sneak in like a fox, nobody will be expecting it.
yea man if you believe in God then no one knows when the end will come

it will come like a theif in the night

so quit trying to predict it.. worrying will not add one day to your life :thumbup:
 
1 - 20 of 48 Posts
Top