Tennessee Car Forums at TennSpeed banner
1 - 20 of 23 Posts

·
Super Moderhater
Joined
·
12,366 Posts
Discussion Starter · #1 ·
t minus 45 mins ... still havent decided how much i wanna cut off, maybe all of it :shock:

this thread is worthless without pics, i know - so after the cut ill come home and take pics if its worthy
 

·
Vin-Auto Rotary
Joined
·
10,163 Posts
I say Kid-n-play that bitch....do it do it now
 

·
pwned your mom...twice
Joined
·
6,174 Posts
aye bee said:
get some corn rows cuuuuuz
retard... anyway, Lenny if you go w/rows you have to get badass designs down the sides and shit

O and...

 

·
Super Moderhater
Joined
·
12,366 Posts
Discussion Starter · #7 ·
only cut about 6 or 7 inches off ... its hard to tell unless youve seen me recently, cuz its still pretty much a fro

wasnt ready to lose it all, not yet :lol:



it will be smaller by the end of the day, cuz im about to hop in the shower
 

·
soaked the matches in gas
Joined
·
5,061 Posts
ramman434 said:
aye bee said:
get some corn rows cuuuuuz
retard... anyway, Lenny if you go w/rows you have to get badass designs down the sides and shit

O and...


go suck a fat dick you fucking retard.
dude bro lookin queer.
 

·
Vin-Auto Rotary
Joined
·
10,163 Posts
91efhatchNWH said:
Only 6 or 7 inches? ...That's alot. But if you're gonna do it..go big or go home :thumbup:
THATS WHAT SHE SAID!!!!
 
1 - 20 of 23 Posts
Top